środa, 14 marca 2018

DT Craft Passion - Ręcznie robione kwiaty wraz z kursem / Hand made flowers with tutorial

Ostatnio całkiem sporo działam z foamiranem. Mam nie lada trudności z formowaniem kwiatów z foamiranu przez moje długie pazury, których nie zamierzam się pozbywać ;) Szukałam kwiatów które nadadzą się na kartki, ale jednocześnie będą w miarę wygodne do tworzenia i powstały takie jak te poniżej. Płatwi wykonałam z zimnego foamiranu, natomiast liście to zwykły irański foamiran. Ciekawa jestem bardzo Waszej opinii. Mam dla Was również małe co nieco. Na końcu posta znajdziecie kurs na pączki do tej pięknej kolekcji. Serdecznie zapraszam do wspólnego tworzenia!
Lately I was working with foamiran a lot. I have some problems with forming foamiran fowers because I have got long nails. I was looking for some flowers that will be more comfortable for me to make and I made up with those. I made them with cold foamiran (bud petals) and iran foamiran (leaves). I am very curious yours opinion about them! I preared also a tutorial for you with those little flowers buds. You are very welcome to watch it and I will be pleased if you create with me!




KURS / TUTORIAL


UŻYTE MATERIAŁY / SUPPLY LIST
Wykrojniki  Craft Passion dies
Foamiran Foamiran w Polsce foamiran

1 komentarz: